2008年11月1日 星期六

E04

##

I know your work hard, but I suggest you must to learn how to control your time, the schedule is permit to paul. Please don't tell me the issue at last day that will let us miss the schedule. If you can't met the schedule, please must early to point out and let me to know in the future.

##



我這禮拜在做啥,你不是不知道,

星期三也跟你說過,你完全用凹和裝死的態度面對我,

最後星期五寄這封信給我。

既然你腦袋不會想,

我以後一定白紙黑字跟你把話講死,不會再讓你對我有模凌兩可的機會,

最後再捅我。

1 則留言:

  1. 在大公司就是這樣囉,MAIL是保護自己的方式,白紙黑字賴不掉,寫完還要CC給再上面的主管。

    回覆刪除